Olemme ylpeitä voidessamme ilmoittaa, että SEOSEON Digitoimisto on Cleverdayn virallinen markkinointikumppani!

”Mobiilisovellusbisnekseen osakkaaksi lähteminen on meille uusi ja erittäin mielenkiitoinen aluevalloitus. Uskomme pystyvämme digistrategian ja sen toteutuksen sekä Saas osaamisemme kautta tuomaan loistavia tuloksia, erittäinkin nopeasti.

Osakassopimukset näyttelevät meidän pidemmän aikavälin suunnitelmassa suurta roolia, ja tulemme varmasti jatkossakin tarttumaan osaamistamme tarvitsevien Startup-yritysten ehdotuksiin ja mahdollistamaan niiden nopean kasvun.”

– SEOSEON Digitoimiston perustajajäsen, Antti Sundberg

Mikä on Cleverday?

Cleverday on suomalainen mobiiliapplikaatioon pohjautuva SaaS-ratkaisu, jonka avulla voit luoda, jakaa ja vastaanottaa visuaalisia työohjeita mobiilisti.

Lisäksi alustan palaute- ja analytiikkatoiminnot mahdollistavat ohjeiden jatkuvan kehittämisen, joka johtaa virheiden vähenemiseen ja sekä asiakastyytyväisyyden, että työntekijätyytyväisyyden kasvuun.

Cleverday tuo kentällä työskentelevien työntekijöiden äänen ja ajatukset kuuluviin koko organisaatioon, joka tehostaa ja mahdollistaa organisaation toiminnan kehittämisen ennennäkemättömällä tavalla. Voit lukea tarkemmin Cleverdayn missiosta täältä.

Mitä kumppanuus merkitsee?

SEOSEON Digitoimiston ollessa Cleverdayn osakas sekä virallinen markkinointikumppani, me levitämme sanaa Cleverday-sovelluksesta käyttäen asiantuntemustamme digitaalisen markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa. Tehtäviimme sisältyvät asiakasymmärryksen ja asiakashankinnan kehittäminen dataan perustuen, hakukoneoptimointi, verkkosivuston toteutus ja ylläpito, Google Ads-mainonta sekä mainonta muissa digikanavissa.

”Cleverday osuu mainiosti meidän osaamiskenttäämme. Se täydentää hyvin työkaluna prosessien kehitykseen vastaavaa työkalutarjoamaamme (aikaisemmin monday.com ja Freshworksin tuotteet) ja liikeideana se on valtaisan mielenkiintoinen. Ilmaiseen applikaatioon pohjautuvia B2B-ohjelmistoja ei ole kovin runsaslukuisesti markkinoilla. Tämä malli mahdollistaa mielenkiintoiset asiakashankintakanavat, kun käytössä analytiikka jokaisesta applikaatiolatauksesta ja liidistä. Analytiikkaan ja Cleverdayn monikäyttöisyyteen nojaten pystymme rakentamaan mielenkiintoisia myyntiputkia sekä maksetun mainonnan että hakukonenäkyvyyden osalla.

Samalla uskon, että tämä työskentely opettaa meille vielä paljon lisää myynti-, markkinointi- ja asiakaspalveluprosessien optimoinnista saas-puolella. Käytännössä pyrimme välttämään ongelmakohdat, joita olemme muiden saas-asiakkaidemme tai yhteistyökumppaneidemme kanssa vuosien saatossa huomanneet samalla ammentaen näistä kaiken positiivisen opin Cleverdayn käyttöön”

– SEOSEON Digitoimiston Digital Marketing Strategist ja Cleverdayn CMO, Joonas Jukkara

Miten Cleverday toimii?

Cleverdayn avulla luot helposti yksityiskohtaisia työohjeita, joihin voit liittää erilaisia multimediasisältöjä, kuten tekstiä, kuvia, sekä ääni- ja videotallenteita. Työohjeita voidaan parantaa ja optimoida entuudestaan sovellukseen sisäänrakennettujen datan analysointiominaisuuksien ja työntekijöiden suoran kommentointimahdollisuuden avulla. Sovellus on paperiton, dynaaminen, aina käytettävissä ja säästää aikaa, joka muuten kuluisi työvoiman kouluttamiseen tai osaamattomuudesta aiheutuneiden inhimillisien virheiden korjaamiseen.

Samoin kuin työohjeissa, myös sovelluksen esittelyssä video kertoo enemmän kuin sanat:

Voinko kokeilla Cleverdayta?

Ehdottomasti! Cleverdaysta on tarjolla kolme versiota; täysin ilmainen, PRO ja Enterprise. Voit ladata sovelluksen Googlen Play-kaupasta, Apple Stroresta tai osoitteesta Cleverday.com, missä voit myös tutustua eri versioiden ominaisuuksiin.