Digitoimisto SEOSEON on nyt Google Premier Partner. Tämä sertifikaatti on Googlen myöntämä tunnustus vankasta osaamisesta ja siitä, että asiakkaidemme saamat tulokset Google-mainonnassa (ent. Google AdWords) ovat parasta ykkösluokkaa.

Mistä tässä oikein on kysymys?

Google Partner -ohjelman tarkoituksena on auttaa markkinointipalveluja etsiviä yrityksiä tunnistamaan luotettavat kumppanit, joille Google Ads -mainonta on turvallista ulkoistaa. Nykyisellään kumppanuustasoja on kahta erillaista, Google Partner ja Google Premier Partner.

Google Partner vs. Google Premier Partner

Jotta toimistolle myönnetään Google Partner -status, tulee siltä löytyä vaaditut Googlen sertifikaatit mainonnan tekemiseen ja riittävä näyttö järkevien mainosbudjettien hallinnoinnista.

Premier Partner -tunnus on puolestaan varattu niille toimistoille, jotka ovat onnistuneet tarjoamaan asiakkailleen myös loistavia pidemmän aikavälin tuloksia, selkeää liikevaihdon kasvua ja kasvamaan myös itse.

Google Premier Partner Suomi -tunnuksen vaatimukset:

  • Suuremmat mainosbudjetit – Toimisto pystyy hallitsemaan myös suurempia Google Ads -mainosbudjetteja
  • Asiakkaiden liikevaihdon kasvu – Toimisto on onnistunut saavuttamaan tasaista ja merkittävää liikevaihdon kasvua
  • Asiakaspito – Toimiston asiakaspito tulee olla alan kärkikastia
  • Asiakasmäärän kasvu – Toimiston asiakasmäärät ovat kasvaneet tasaisesti

Lyhykäisyydessään, Google Premier Partner -toimistot ovat ovat saaneet aikaan selkeää kasvua sekä itselleen että asiakkailleen ja ovat suositeltu vaihtoehto kumppaniksi Google Ads -mainontaan.