Google Ads auditointi miksi

Miksi Google Ads-auditointi kannattaa?

Kun hakusanamainontaan käytetään kuukausitasolla huomattavia summia, niin mainoksien kohdistamiseen kannattaa käyttää ajatusta. Hyvin optimoitu Google Ads-mainonta vaikuttaa positiivisesti suoraan liikevaihtoosi.

Auditointi antaa sinulle ideaa muun muassa seuraaviin asioihin:

  • Mikä on hakukonemainonnan todellinen tuotto?
  • Kuinka paljon mainosbudjettia voisi säästää (ja edelleen tavoittaa yhtä paljon asiakkaita)?
  • Miten mainontaa ja myyntiä voidaan skaalata?

Tilaa auditointi

Google-mainonta palveluna - SEOSEON

Olemme Google Premier Partner

Digitoimisto SEOSEON on Google Premier Partner ja Googlen virallinen liiketoimintakumppani. Meiltä saat avuksesi hakukonemarkkinoinnin huippuosaajia.

Tilaa auditointi

Suurimmat Google-mainontaan vaikuttavat tekjät

Google Ads-auditoinnin yhteydessä tarkastelemme muun muassa seuraavia asioita:

  1. Avainsanat ja hakutermit
  2. Laatupisteet
  3. Mainokset ja kohdistus
  4. Laskeutumissivut
  5. Analytiikka ja tulosten mittaus

Tilaa auditointi

Näin auditointi toimii

  1. Yhteydenotto
  2. Katseluoikeudet tiliin*
  3. Auditointiraportti
  4. Palaveri auditoinnin tuloksista
  5. Asiakas päättää jatkosta

*Auditointi voidaan tehdä salassapitosopimuksen alaisena.

Varaa Google-hakukonemainonnan auditointi tai lähtötilanteen kartoitus tänään. Asiantuntija ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Tilaa auditointi

SEOSEON WordPress-verkkosivut

Tilaa ilmainen Google Ads-auditointi nyt!

*Teemme rajallisen määrän maksuttomia auditointeja kuukausittain. Jos et ole vielä tehnyt Google Ads-mainontaa aiemmin, voit silti ottaa yhteyttä saman kaavakkeen kautta.

SEOSEON Digitoimisto on nyt
Kamu Digital!

 

Miro Kamu Digital

kamu logo valkoinen

Siirry kamun sivustolle