Webinaarissa keskustelemme tuloksellisesta myynnin johtamisesta sekä myynnin uusimmista suuntauksista. Yrityksesi menestys on pitkälti kiinni myynnin onnistumisesta, joten tule kuuntelemaan, miten voit onnistua siinä vieläkin paremmin!
Webinaarin sisältö:
- Kuulet tuoreimmat trendit tulokselliseen myyntiin ja kuinka voit hyödyntää niitä
- Opit kuinka seuraat myyntiä tehokkaammin yhteisten tavoitteiden pohjalta
- Kuinka hyödyt tekoälystä ja älykkäästä raportoinnista myynnissä
- Asiakas ensin -ajattelumallin hyödyntäminen asiakaspysyvyydessä
- Helppokäyttöinen CRM auttamaan myyntityön johtamista ja myyjien työtä
Ajankohta: 17.2.2023 klo 13:00-14:00
Asiantuntijat: Digital Strategist Joonas Jukkara ja Account Manager Hanna Reunanen
Kuinka onnistua myynnin johtamisessa vuonna 2023?
Uudet tuulet puhaltavat myynnin saralla ja helmikuun webinaarissa keskitymme 2023 vuoden trendeihin, jotka auttavat parantamaan myynnin johtamista ja saavuttamaan parempia tuloksia.
Uusien suuntausten joukosta löytyy myynnin, markkinoinnin ja toimintojen linjaaminen yhteisten tavoitteiden ympärille. Nykypäivänä avain tulokselliseen myyntiin on ajateltu koostuvan organisaatiorajat ylittävästä KPI-seurannasta. Toimimalla synkronoidusti varmistetaan, että jokainen liiketoiminnan osa-alue edistää lopputavoitetta ja tukee toisiaan ja ennen kaikkea asiakasta.
Toinen vuoden 2023 uusista trendeistä on tekoälyn (AI):n hyödyntäminen myynnissä. Tekoäly on jo sulautettu osaksi uusimpiin CRM-järjestelmiin ja sen avulla voidaan tallentaa asiakkaan koko elinkaari ja vähentää manuaalista tietojen syöttämistä sekä manuaalisia virheitä. Tekoäly pystyy havaitsemaan tietojen epäsäännöllisyydet, poikkeavuudet, päällekkäisyydet ja muut virheet, jotka vaarantavat CRM-tiedot.
Tekoälyn lisäksi myynnin analytiikka nousee keskiöön. Myyntianalytiikka on kehittynyt viime vuosikymmenen aikana niin pitkälle, että yritykset voivat tehdä realistisia ennusteita nykyisen myynnin, toimialan trendien ja taloudellisen tilan perusteella. Myyntianalytiikan ymmärtäminen ja oikeiden analyysityökalujen käyttäminen antavat yritykselle parhaat mahdolliset edellytykset liikevaihdon kasvattamiseen.
Myynnin uusien suuntausten keskiössä on asiakas ensin, ei yritys ensin ajattelu. Uusimmat CRM-järjestelmät on rakennettu niin, että keskitytään asiakkaiden säilyttämiseen ja erittäin henkilökohtaisiin kokemuksiin. Nykyisten CRM-järjestelmien pitäisi tarjota tiimeille asiakastietoa käden ulottuvilla ja tämä mahdollistaa paljon huomaavaisemman asiakaskohtaamisen.
Kaikkein tärkeimpänä on kuitenkin itse CRM:n helppokäyttöisyys ja sen soveltuvuus mobiilikäyttöön. Onneksi nykypäivänä uudet CRM-järjestelmät on tehty niin, että ne on helppo asentaa ja helppokäyttöisiä. Helppokäyttöinen ja monipuolinen CRM antaa parhaat eväät myynnin työn johtamiseen ja helpottaa myyjien työtä. Mobiilikäyttöön soveltuva CRM-ohjelmisto on myös monille nykypäivän myyjille välttämätön, koska tiimit voivat päivittää järjestelmää ja käyttää sitä tien päällä.
Webinaari taltioidaan ja kaikille rekisteröityneille lähetetään tallenne jälkikäteen. Kannattaa siis silti ilmoittautua, vaikket pääsisi paikan päälle webinaarin aikaan!

Eikö monday.com ole yrityksessänne vielä käytössä?
Ota monday.com testiin ja totea itse, sen nerous.
Aloita kokeilu