Tässä webinaarissa tutustutaan, kuinka CRM-järjestelmän avulla asiakkuuksia hallinnoidaan älykkäästi ja ketterästi. monday.comin CRM-järjestelmä tarjoaa tiimeille tavan kommunikoida ja pitäen samalla kirjaa siitä, mitä tapahtuu missäkin vaiheessa ja mitä on sovittu kenenkin kanssa. CRM-järjestelmää käyttävät monet tiimit kuten: asiakaspalvelu- ja myynti, liiketoiminnan kehitys, markkinointi ja rekrytointitiimit.
Edellisessä webinaarissa keskityimme siihen, mikä CRM:n valinnassa on tärkeää ja mitä on hyvä ottaa huomioon järjestelmää valittaessa. Tässä webinaarissa koulutamme oppimaan konkreettisesti, kuinka hallinnoit asiakkuuksia tehokkaasti!
Webinaarin sisältö:
- CRM ominaisuudet ja hallinta
- monday sales CRM live demo:
- CRM käyttötapaukset
- Integraatiot
- Automaatiot
- Raportointi
- Kuinka muut tiimit hyötyvät CRM:stä
Ajankohta: 28.4.2023 klo 13:00-14:00
Asiantuntijat: Digital Strategist Joonas Jukkara, Account Manager Hanna Reunanen ja Anni Ollikainen
Webinaari on maksuton
Mitä sinä haluaisit unelmien CRM:ssä olevan?
monday sales CRM on käyttäjien omien tarpeisiin muokattavissa oleva asiakkuudenhallintajärjestelmä. Tiimi pystyy itse määrittämään, mitkä eri prosessit ja vaiheet asiakkuudenhallintajärjestelmässä on.
CRM-järjestelmä on suunniteltu auttamaan mm. myyntiputken hallintaa. Toiminnoilla, kuten liidien seurannalla, yhteyksien hallinnalla ja myynnin ennustamisella, tehtävät pysyvät järjestyksessä ja asiakkuudenhallinnan parissa työskentelevät voivat keskittyä itse asiakastyöhön.
monday.comin CRM järjestelmässä yhdistyy muokattavuus, visuaalisuus ja helppokäyttöisyys. Lisäksi monday.com ei ole pelkästään CRM-järjestelmä vaan pystyt siellä hallitsemaan myös muita prosesseja, kuten myyntitiimin onboardausta tai myynnin tärkeimpiä dokumentteja.
Hallittu asiakkuudenhallinta auttaa kasvattamaan liiketoimintaa
CRM:n avulla liidien seuranta etenee hallitusti ensimmäisestä yhteydenotosta lopulliseen myyntiin. Seuraa, missä vaiheessa myyntiprosessia kukin liidi on. Vaiheittainen eteneminen edesauttaa eri vaiheiden seurantaa, sillä mahdollisten pullonkaulojen havaitseminen helpottuu.
Hallitse kontakteja tehokkaasti
CRM:n avulla voit pitää kaikki asiakastietosi yhdessä paikassa. Asiakkaiden yhteystiedot, ostohistoria, muistiinpanot ja viestintä säilyy yhdessä paikassa. Kun koko asiakkaan kanssa käyty keskusteluhistoria säilyy yhdessä paikassa, personoidun yhteydenoton lähetys käy vaivattomasti ja sitä kautta on mahdollisuus rakentaa vahvempia asiakassuhteita.
Hallitulla prosessilla saa realistisen käsityksen myyntiputkesta. CRM-järjestelmä tarjoaa reaaliaikaisia tietoja myyntiputkesta. Sieltä näkee, missä kohtaa myyntiputkea asiakkaan kanssa ollaan menossa ja mitkä ovat seuraavat, suunnitellut toimenpiteet.
Kun tiimiläisten ohjelmistojen kokonaispaletti vähenee ja heillä on vähemmän ohjelmistoja käytössä ilman välivaiheita tai tuplakirjauksia, jää aikaa itse työntekoon.
Kuinka muut tiimit hyötyvät CRM:stä
Asiakkuudenhallintaohjelmiston käyttö ei rajoitu vain myynti- ja asiakastyössä olevien käyttöön. Asiakastyötä tekevät tiimit kuten markkinointi, myynti ja asiakaspalvelu käyttävät CRM-järjestelmää.
Tiimien on mahdollista tehdä monday.comin CRM-järjestelmässä muutakin kuin asiakkuudenhallintaa, esim. somen hallinta, postausten suunnittelua tai postauksien vientiä somealustoihin. Kun tiimiläisten ohjelmistojen kokonaispaletti vähenee ja heillä on vähemmän ohjelmistoja käytössä ilman välivaiheita tai tuplakirjauksia, jää aikaa itse työntekoon.
Samoin muut tiimit, esimerkkinä projektinhallinnan parissa työskentelevät voivat työskennellä samassa alustassa, sillä asiakkaan kanssa käydyt aikaisemmat keskustelut, projektit, budjetointi, laskutustiedot ym. löytyvät samasta paikasta.
Reaaliaikaisesti täyttyvä raportointi pitää datasta hyvän huolen
monday sales CRM:n voidaan asettaa erilaisia raportteja, jotka päivittyvät automaattisesti. Tämän myötä manuaalisen raportoinnin osuus poistuu ja aikaa jää itse työskentelyyn.
Esimerkkejä monday sales CRM:n prosesseista:
- Myynnin pipeline
- Kontaktien hallinnointi
- Liidien hallinnointi
- Liidien keräys
- Asiakasprojektit
- Markkinointitoimenpiteet
- Asiakkaan perehdytys
- Tiimin tehtävienhallinta
Osastorajat ylittävä kommunikointi
monday sales CRM:ssä on mahdollisuus viedä tietoa, tägätä henkilöitä ja tiimejä ja jakaa tietoa nopeasti ja monipuolisesti yhdellä kertaa tiimiltä toiselle. Osastorajat ylittävä kommunikointi antaa vapauden jakaa tietoa pienellä kynnyksellä varmistaen, että oikeat henkilöt näkevät viestin.
Tule mukaan oppimaan lisää asiakkuudenhallinnasta sekä siitä, millaiseksi muokattava CRM on mahdollista luoda!
Webinaari taltioidaan ja kaikille rekisteröityneille lähetetään tallenne jälkikäteen. Kannattaa siis silti ilmoittautua, vaikket pääsisi paikan päälle webinaarin aikaan!

Eikö monday.com ole yrityksessänne vielä käytössä?
Ota monday.com testiin ja totea itse, sen nerous.
Aloita kokeilu