Digitoimisto SEOSEON järjestää yhteistyössä Fresdeskin kanssa webinaarin, missä käsitellään asiakaskohtaamisen tulevaisuutta, omnikanavaisuutta ja WhatsAppin hyödyntämistä yrityksen asiakaspalvelussa.
Oletko miettinyt, että miten yrityksesi pystyisi parantamaan asiakaskokemusta ja samalla säästämään resursseja? Digitoimisto SEOSEON kutsuu yrittäjät ilmaiseen webseminaariin, jossa (muun muassa) asiakassuhteista vastaava spesialistimme Joonas Jukkara opastaa kaikkia halukkaita maksimoimaan asiakaspalveluun käytettävät resurssit omnikanavaisuuden avulla.
Asiakaspalvelun tulevaisuus
Nykyään asiakaspalvelu toimii useimmissa tapauksissa enemmän kuin vain yhdessä tai kahdessa kanavassa. Sama asiakas saattaa käyttää yhteydenottoon useampaa kanavaa ja tällöin asiakasdatan hallinta muuttuu haasteelliseksi.
Yrityksen sisällä voi olla monia eri asiakaspalveluhenkilöitä vastaamassa eri kanavista, ja yksittäisen asiakkaan ottaessa yhteyttä eri kanavista, tiedon kulku asiakaspalveluhenkilöstön välillä täytyy olla saumatonta. Näin pystytään takaamaan paras mahdollinen asiakaspalvelukokemus ja ennen kaikkea säästämään henkilöstön resursseja ja asiakkaan aikaa, kun tiedot löytyvät selkeästi ja kätevästi yhdestä paikasta kommunikointikanavasta riippumatta.
Omnikanavainen tiedonkulun organisointi pitää huolen siitä, että kaikki tarvittava asiakasdata on aina saatavilla yhdessä paikassa, kun sitä tarvitaan.
Mitä on omnikanavaisuus?
Omnikanavaisuus on tapa yhdistää tiedonvälitys eri asiakaspalvelukanavien välillä. Se on tehokkain tapa organisoida yrityksen tiedonkulku asiakaskontakteissa ja se varmistaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.
Seminaarimme keskiössä on omnikanavaista Omniroute™ metodia käyttävä Freshdesk -yrityssovellus, jonka on kehittänyt ohjelmistoyritys Freshworks.
Koulutuksen sisältö
Kaikille ilmainen webseminaarimme pitää sisällään seuraavat pääpointit:
- Omnikanavaisuus ja asiakaspalvelun tulevaisuus
- Asiakaskokemuksien parantaminen omnikanavaisen asiakaspalvelun avulla
- Kuinka omnikanavainen asiakaspalvelu adaptoidaan yritykseen
- WhatAppin integroiminen Freshdeskin kanssa
- Osallistujien vapaat kysymykset omnikanavaisuuteen liittyen.
Seminaari järjestetään 12.09.2019 kello 14:00 ja ilmoittautumisia otetaan vastaan TÄÄLLÄ. Lisäkysymykset seminaarin ajankohtaa, paikkaa ja sisältöä koskien voi lähettää osoitteeseen info@seoseon.com tai puhelimella Joonas Jukkaralle numeroon: +358 400 416 996
SEOSEON on projektinhallinnan asiantuntija
Digitaalisen markkinoinnin ja hakukoneoptimoinnin lisäksi SEOSEON hallitsee myös maailman parhaat projektinhallintaohjelmistot. Olemme Taimer:in ja Monday.com:in virallinen Suomen kumppani ja siksi yhteistyö Freshworksin kanssa on luonnollinen lisä portfolioomme. Lue lisää projektinhallinnasta sivuiltamme Projektinhallinta.info ja ota projektit haltuun ennen kuin ne hallitsevat sinua!