Tämä sivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi ja ne suorittavat erilaisia toimintoja, kuten käyttäjän tunnistaminen hänen palatessaan verkkosivustollemme tai auttamaan tiimiämme ymmärtämään käyttäjiemme mielestä verkkosivustomme mielenkiintoisimmat ja hyödyllisimmät osa-alueet. Katso eheyskäytäntömme lisätietoja varten.
Jälkimyynnin hallinnan pohja monday.comissa

monday.com on täydellinen työkalu jälkimyynnin hallintaan
monday.com Work Os on jokaiselle yritykselle ja organisaatiolle lähes täydellinen ja kattava projektinhallintaohjelma, jonka avulla voidaan toteuttaa lukemattomia erilaisia työnkulkuun liittyviä askareita. Se skaalautuu minkä tahansa kokoisen yrityksen käyttötarpeisiin aina siitä pienestä muutaman työntekijän yrityksestä monikansallisiin suuryrityksiin.
monday.comin kustomoitava käyttöliittymä ja sovellusyhteensopivuudet tekevät siitä loistavan päivittäiseen käyttöön ja luo se luo sillan jo käytössä olevien työsovelluksien välille, mikäli tarvetta on.

Jälkimyynnin hallinnan pohjan edut
- Näe asiakkuuden tila heti. monday.comin visuaalisessa näkymässä kaikki tilat voidaan nähdä nopealla vilkaisulla. Tietokolumneista voidaan tehdä niin yksityiskohtaisia, kuin on tarpeen.
- Dokumentointi ja viestintä samalla alustalla. monday.comin kautta on mahdollista hoitaa myös sisäinen viestintä ja dokumentit voidaan ladata mondayhin, josta ne on heti helposti saatavilla
- Tehtävien helppo delegointi. Tehtävien jako onnistuu käden käänteessä boardilla nimittämällä sille kutsuttu henkilö haluttuihin tehtäväosioihin, joihin ohjeistus voidaan myös kirjata.

Templatet ovat helposti personoitavissa yrityksen tarpeisiin
Jälkimyynnin pohja on suunniteltu niin, että asiakkaille on boardilla omat osiot ja joiden tietojen perusteella voidaan suunnitella esimerkiksi tulevaisuuden lisämyyntiä, tiedustella asiakastyytyväisyyttä jne. Templatessa on valmiina seuraavat tiedot:
- Valmiita asiakaskohtaisia tehtäväryhmiä
- Rivit asiakaskohtaisille tehtäville
- Kolumnit asiakastiedoille, tuotannolle, toimitukselle, progressiolle ja aikamääreille jne.
monday.comin kustomoitavan käyttöliittymän ansiosta voit lisätä erilaisia datakolumneja. Datasta voidaan myös tulostaa raportteja kätevästi parilla klikkauksella ja ne voidaan tulostaa esimerkiksi Excel-sheeteiksi.

monday.com on koko organisaation työkalu
monday.comin parhaita puolia ovat sen helppokäyttöisyys ja läpinäkyvyys: kuka tahansa oppii sen käytön nopeasti ja sen visuaalisuuden vuoksi yritystoiminnasta voidaan tehdä entistä avoimempaa ja selkeämpää, joka parantaa työmotivaatiota ja tuottavuutta.
Sen kautta voidaan yhdistää vaivatta tiimit kaikkialla maailmassa ja lukuisat sovellukset ovat integroitavissa sen kanssa (Google-palvelut, Outlook, Salesforce, Zoom, Teams, Slack…).
