Tämä sivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi ja ne suorittavat erilaisia toimintoja, kuten käyttäjän tunnistaminen hänen palatessaan verkkosivustollemme tai auttamaan tiimiämme ymmärtämään käyttäjiemme mielestä verkkosivustomme mielenkiintoisimmat ja hyödyllisimmät osa-alueet. Katso eheyskäytäntömme lisätietoja varten.
Freelancereiden työnseurannan template monday.comissa

monday.com ulkoistetun työvoiman koordinointiin!
- Seuraa työajan käyttöä reaaliajassa
- Tehtävänjako, dokumentointi ja viestintä samalla alustalla
- Hallitse vaikka satoja työntekijöitä ja freelancereita
- Ei enää turhia puheluita tai sähköposteja

Ei enää suurpiirteisiä tuntilappuja
Freelancetyöt ja ulkoistetun työajan laskenta hoidetaan edelleen useilla aloilla vanhoilla, täytettävillä tuntilapuilla, joiden arkistointi ja kirjanpito on rasittavaa ja aikaa vievää puuhaa. monday.comin etuna on, että se tarjoaa toimivan alustan, johon kaikilla työntekijöillä on pääsy kaikilta laitteilta. Sen avulla napin painalluksella voi aloittaa työajan laskemisen sekunnin tarkkuudella.

Luo valmiiksi pitkän tähtäimen työprojektit freelancereille
monday.com tarjoaa suuren määrän ominaisuuksia, joiden avulla voidaan ohjeistaa ulkoistettua työvoimaa vaikka kuukausiksi eteenpäin. Freelancereiden valmiin työnohjauspohjan avulla on mahdollista delegoida kaikille omat työtehtävät ja projektit, jotka on suoritettava annettujen aikamääreiden mukaisesti.
Jos suunnitelmiin tulee muutoksia tai yksityiskohdat tarvitsevat tarkempaa ohjeistusta, monday.comin boardeja voidaan käyttää myös kommunikointiin. Työhön liittyvien tiedostojen ja dokumenttien jakaminen onnistuu myös helposti ja niitä voidaan tarkastella myös kenttätyössä vaivattomasti mobiililaitteilta.

Hallitse freelancereiden lisäksi kaikki yrityksesi projektit
monday.comin avulla on helppoa hallita freelancereiden työajanseurannan lisäksi yrityksen sisäisten tiimien työnkulkua ja projekteja. Oman talon työntekijät ja freelancerit voidaan erotella selkeästi omille boardeilleen, jotta kirjanpito olisi mahdollisimman helppoa.
Pystyt jakamaan pääsyn kullekin boardille tarpeen mukaan ja pitämään oman yrityksen sisäiset asiat turvallisesti erillään ulkopuolisilta. Samaa alustaa voidaan käyttää esimerkiksi asiakaskontaktien ylläpitoon ja ulkoistetun työvoiman koordinointiin. Koska kaikki projektit, ohjeistus ja kommunikointi hallitaan samalla alustalla, työaikaa säästyy huomattavasti ja epäselvyyksiä syntyy vähemmän!
