A/B-testauksen pohja monday.comissa

 

Tältä A/B-testauksen ja suunnittelun template näyttää monday.comissa

AB-testaus template

Käytä templatea

monday.com työkalu

A/B-testauksen suunnittelu ja toteutus

Suunnittele ja toteuta digimarkkinoinnin A/B-testesjä kätevästi monday.comin valmiin templaten avulla. Pohja sisältää kaikki testauksen kannalta olennaiset asiat ja sitä voidaan kustomoimaan helposti tarpeitanne vastaavaksi.

Koko tiimisi voi osallistua A/B-testauksen suunnitteluun ja tulosten seurantaan monday.comilla. Seuraa testien tuloksia reaaliajassa ja kasvata konversioprosenttiasi johtopäätöksien perusteella!

Aloita tästä

Luo toimiva aikataulu A/B-testaukselle

monday.comin A/B-testauksen templaten avulla voit suunnitella ja seurata tuloksia reaaliajassa vaivattomasti. Näet kaikki prosessin vaiheet, aikamääreet ja tulevat tapahtumat samalla kertaa. Voit myös luoda samasta projektista useita näkymiä. Muuta näkymä esimerkiksi kalenterin, kanbanin, aikajanan tai dashboardien muotoon ja takaisin parilla klikkauksella.

Kaikki boardit ovat hallittavissa monday.comissa kaikilla nettiselaimen omaavilla laitteilla.

Rekisteröidy

Pidä koko tiimisi ajan tasalla

monday.comissa on mahdollista toteuttaa erilaisia automaatioita, jotka voidaan asettaa reagoimaan luomiesi projektinhallintaboardien eri osa-alueisiin. Voit esimerkiksi toteuttaa automaattisia ilmoituksia tai sähköposteja A/B-testauksen eri vaiheiden toteutumisesta.

Automaatioiden avulla voidaan vähentää tuntuvasti rutiinitehtäviin kuluvaa työaikaa ja viestinnän määrää, joka säästää enemmän aikaa tehokkaaseen työskentelyyn.

Kokeile itse

monday.com kaikilla laitteilla

Kerää ja analysoi A/B-testauksen dataa

Luo A/B-testien tuloksista muutamalla hiirenklikkauksella selkeitä visuaalisia raportteja. Dashboard-mittaristot voidaan jakaa myös tiimin tai asiakkaiden kanssa. Määritä vapaasti, mihin tietoihin ja tuloksiin monday.comiin kutsumillasi jäsenillä on oikeudet ja mihin ei.

Työkalu mahdollistaa uusien jäsenien lisäämisen yksinkertaisesti sähköpostiosoitteen avulla. Organisaationne ulkopuolelle tietoja jaettaessa käytetään vierasboardia, minkä sisältö voi myös poiketa yrityksen sisällä näkyvistä tiedoista ja yrityksen sisäinen kommunikaatio voidaan pitää helposti erillään asiakasyhteydenpidosta. Kommunikointi, tiedostojen jako ja raportointi tapahtuu siis hallitusti samalla työkalulla.

Rekisteröidy

Varaa maksuton

Tarvitsetko apua? Jätä yhteydenotto­pyyntö.