Tämä sivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Evästetiedot tallennetaan selaimeesi ja ne suorittavat erilaisia toimintoja, kuten käyttäjän tunnistaminen hänen palatessaan verkkosivustollemme tai auttamaan tiimiämme ymmärtämään käyttäjiemme mielestä verkkosivustomme mielenkiintoisimmat ja hyödyllisimmät osa-alueet. Katso eheyskäytäntömme lisätietoja varten.

Anna automaation hoitaa ja keskity olennaiseen
IT-tiimeillä on paljon työtä. Automaatioiden avulla voit vähentää työtaakkaa. monday.comin monipuolisten automaatioiden avulla useat manuaaliset työvaiheet voi jättää unholaan.
Automaatiot hoitavat muistutukset tai vaikkapa tehtävän siirron ryhmästä toiseen, tulevan tehtävän määräajan ilmoitusta unohtamatta. Mikäli sopivaa automaatiota ei löydy, sellaisen voi rakentaa käden käänteessä myös itsekin.

IT-tiimi tarvitsee käyttöönsä joustavan työkalun
monday.com on ohjelmisto, joka muuntautuu moneen alan käyttötarpeeseen. monday.comilla on helppo jakaa työtehtäviä tiimin sisällä ja määritellä kuka tekee mitäkin ja milloin. Organisaatioiden IT-tiimeillä on usein monta rautaa tulessa. IT-tiimi huolehtii organisaation tietotekniikkaan liittyvistä ongelmista, uusien ohjelmistojen testauksesta sekä hankinnasta.
IT-tiimillä on hyppysissä myös työtehtäviä, jotka muuttuvat nopealla aikavälillä. He myös käsittelevät tukipyyntöjä, joihin kaivataan nopeasti vastaus. Jos työntekijän ohjelmisto tai tietokone ylipäätään ei toimi, IT-tiimiläisen ammattimaisissa käsissä ongelma muuntautuu ratkaisuksi.

Tiketöinti-ratkaisu säästää aikaa
Nopeasti muuttuvissa tilanteissa organisaation muiden jäsenten on saatava yhteys IT-tiimiin helposti. IT-tiimille sopiva monday.com tiketöinti-ratkaisu on oiva, sillä ohjelmiston joustavuuden vuoksi IT-tiimi saa heti tietoon kuka on on tiketin lähettäjä, mikä on asia ja kuinka kriittinen asia on kyseessä.
Tiketin vastaanottanut henkilö pystyy kommunikoimaan tiketin lähettäjälle suoraan tiketistä. Suoran kommunikoinnin ansiosta tietokatkoksilta vältytään ja aikaa säästyy. Koko organisaatio tietää, missä mennään ja mitä tapahtuu tulevaisuudessa.

Hankinnat ja erilaiset listaukset hoituvat myös kätevästi
monday.comilla voit luoda erilaisia listoja. Luo lista, johon on listattu toimittajien yhteystiedot, toinen lista henkilökunnan käytössä olevista resursseista, kolmas taas IT-tilauksista. Erilaiset listat helpottavat IT-tiimin päivittäistä työskentelyä sekä tekee toiminnasta jouhevaa ja läpinäkyvää.
monday.com on luonut erilaisia pohjia, tutustu esimerkiksi työntekijöiden yhteystiedot -pohjaan. Valmiiden listojen ansiosta on helppo kontaktoida tarvittavia ihmisiä suoraan mondaysta ja erillisten sähköpostien tai pikaviestintäpalveluiden viestien lähettämistä ei tarvita ja näin aikaa säästyy
